2010 test.

slänger upp ett litet test för att fylla ut lite :)


Under HELA 2010 har du:


Druckit alkohol? - Ja
Rökt? - Ja
Snusat? - nej usch..
Varit full? - Otroligt nog ja
Rökt vattenpipa? -  Ja (äckligt var det också)
Däckat? - Ja
Kysst en främling? - Nej
Kramat en främling? - Tror det, vet inte rikigt haha.
Fått ett sugmärke? - Nej
Gjort ett sugmärke? - Ja
Har haft oskyddat sex? - Ja
Har strulat med fler än en person under 24 timmar? - Hahaha nej, jag har ju kille!
Kysst en kille i klassen? - Nej usch skulle aldrig görat, haha
Gjort något dumt? - Kanske man har
Gjort något som du ångrar? - Finns väl några tabbar man gjorde men inte så extremt stora, så nej :)
Strulat med ditt ex? -  USCH FYFAN, NEJ NEVER ALDRIG VAD ÄCKLIGT!!!
Sagt nej till sex? -  Ja
Fixat dig i timmar? - Nja, inte timmar men 1 timme kanske.
Gråtit inför mer än 10 personer? -  Nopp.
Smygit ut? - Nja det tror jag inte.
Haft kvar känslor från ett tidigare förhållande? - Inte i år :)
Sovit bredvid någon av samma kön? - Ja
Sovit brevid någon av motsatt kön? - Ja
Lekt med någons känslor? - Nej
Älskat någon så du skulle kunna göra vad som helst för den? - Nej
Gråtit dig till sömns? -  Ja
Gråtit framför någon du älskar? - Ja
Har haft sex ute i skogen? - Nejee
Kysst en tjej? - Nej
Vaknat av att du gråter? - Nej det har jag inte.
Skrikit ord som hora och slampa till någon - Nej inte vad jag kommer ihåg.
Mått bättre eller sämre av alkohol? - Olika, beror på om man börjar må illa om man fått i sig lite för mycket hahahhah.
Slagit någon på skoj? - Nja lite väl många gånger kanske.
Blivit slagen på skoj? - För ofta.
Lärt känna över 10 stycken nya människor? - Nej jag orkar inte sånt..
Gått bakom ryggen på någon? - Nej det vet jag att jag inte gjort.
Varit på sol semester? - Nepp, inte i år.
Badat i havet? - Nej
Har haft snöbollskrig? - Nej
Sett en hel fotbollsmatch?- Nej
Inte sovit på en hel natt? - Ja men la mig på morronen sen, hahaha.
Varit på sjukhuset? - Ja
Sovit i över 12 timmar? - Tror inte det faktiskt
Sett en film mer än 10 ggr? - Hahah, ja om men är ett filmfreak så..
Tagit någon i röven? - Vem fan vill ha skit på fingrarna?! haha.
Lärt känna någon via internet? - Nej sånt är inget för mig..
Velat dö? - Nej
Fått ett IG? - Nej eller jo..
Varit ute en hel natt - Jo det har man nog.
Blivit tagen av polisen - Nej som tur är, fast har inte gjort någe olaglit så.
Svikit en vän - Nej, men finns några som har svikit mig..
Visat röven för en kompis farmor och farfar ? - Njaa det gör man ju varje gång !
Blivit våldtagen av en lärare ? - Jaa men klart man har & sånt skriver man ju verkligen & publicerar?! xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0