13.

Japp idag så har jag haft en ren otursdag, jag verkligen HATAR det.
Vart sur på k*rringj*veln som körde bussen imorse, fyfan ska aldrig mer åka buss när dom är så helvetes dryga som hon va, hon borde ha fått ett PMS-piller eller någe...
Första lektion vid 10, men gjorde typ ingenting, lunch och åt hos mamma vart nudelsoppa. Sen matte, gick väl sådär.. Efter det idrott, var tvungen att va ute i kylan & jag som är förkyld får ju inte vara ute så jävla länge men nej då måste jag gå ändå....
Efter det så slutar man och missar första bussen, går till andra sidan av skolan för att se om det finns nån som går där men då är det smockfullt så går till busshållsplatsen innan den men då åker bussen förbi men tänker "kan ju ta bussen efter" men då kommer det en till som åker förbi så jag undrar hur fan bussarna går .. genom att inte passa tiderna verkar det som?!
Så efter allt det så gick jag hela vägen hem, 45 min tog det. Det var ju rekord för att va vintertid för mig iallafall. Kom hem till slut så la mig i sängen direkt föratt värma mig. Det var ju en rolig nyhet från idag va? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0