20/1

Jag har typ gått under jorden sen förra veckan typ. Men nu är jag på fötter igen!
Igår bar det av till Eskilstuna med grabbarna (Andreas, Oliver & Lukas) & kom hem 12 på natten. Känns ju skönt med lite utflykt mitt i skolveckan. För mig så behövdes det faktiskt, känna mig lite osynlig på en annan plats där man inte behöver oroa sig för någonting & bara gå runt. Eller ja, det var ju Rockkarusellen så jag fick ju filma dom när dom spelade "live". Eftersom jag ofta brukar hänga med dom när dom repar i deras lokal så är jag väldigt van att höra dom "live". Dom fick även jättebra kritik från Puma Silverback (Fd. sångare med Anton i Anton&Affe), det tyckte jag var riktigt bra iallafall, han tyckte även om deras musik. Då får man även hoppas att han verkligen menade det också :)
Idag blev det också ett annat äventyr, hängde med Malin ner till Oxelösund & fick hålla i hennes hand när hon fick världens snyggaste tattuering på högra sidan av magen. Fick väl delvis lite ont i handen men det är ju faktiskt sådant man får ta när man faktiskt stöttar en som redan ligger ner, ja hon låg ju faktiskt ner när hon fick smärtor så! Måste även erkänna att jag vart lite tårögd när jag såg hennes ansiktsuttryck när hon fick ont, det kändes riktigt ont i mig själv också att behöva se när en annan blir torterad. Men nu vart hon ju inte torterad för hon hade ju även valt att göra det själv. Men hon var riktigt jävla duktig när det väl gällde & avundsjuk det vart jag allt ♥
Själv har man ju typ 5 månader kvar tills jag kan göra en på mig, men den kommer definitivt inte bli lika stor. Men jag tänkte då göra min i Thailand nästa år, så då kommer det bli en överraskning !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0