25. / överlycklig

Åhh jag har nog haft en underbar dag idag, gjorde väl inte så mycket i skolan för det mesta.
Cyklade hem, bytte om & gick till affärn där mamma väntade på mig. Så satt hon där när jag kom & min kusin stod där också & mitt kusinbarn med (hennes son) ..som typ är 2 år äldre än mig. Men ah, så berättade hon att jag hade fått en liten kusin. Fast ja det är ju inte min kusin så jag sa "jag har inte fått nån kusin?!". Hahah hon fick tänka till lite då & kom på att det blir mitt kusinbarn. Men jag är så jäkla överlycklig, jag längtar tills att få träffa den lille krabaten & bara känna på hans kinder, ja det vart en pojke. Så nu, nu måste jag hitta bebiskläder :)
Trodde han skulle komma i februari men nej han kom igår, då ploppade han ut. Men jag vet iallafall vad jag ska köpa! En bebisdräkt i form av en björn. Jag tycker att dom ser så gulliga ut & jag vet ju vart dom finns, hoppas bara på att det finns rätt storlek annars blir jag ledsen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0