Aj äm bäd

Har inte skrivit på länge känner jag, är dessutom riktigt dålig. Har hostat hela dagen idag & börjat få ont i halsen, börjar nog bli lite sjuk tror jag. Men men sånt händer & sånt går ju ändå över efter en stund. Ja av medecin eller något annat... Fast jag skippar nog hostmedecin, smakar äckligt. Lite som vodka blandat med turkisk peppar? Usch, jag hatar den smaken..... blääää
Aja, har ändå fått halva studiebidraget av mammsen, får hälften senare... Jag kan ju inte hantera pengar så, hahhaha. Så jag ska nog gå & köpa dom andra vinterskorna jag längtat efter ♥
Äsch, nu ska jag titta lite på tv eller på film & ta en kopp te & ser om det hjälper lite mot halsen :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0