Grattis Malin !

Ojoj, idag har det nog hänt mycket... Eller inte. Första skoldagen 2011 dåda. Var rätt pigg imorse, vaknade vid 6 & klev upp direkt. Blev lite irriterad på vädret imorse när jag knappt fick ha kvar min mössa men jaja. Kom till skolan & hade typ ingen lektion eller jo vi hade film till slut. Slutade också med att jag somnade till filmen, hahahhahaha så lyckat.
Idag fyller även Malin 18 år, nu jävlar är det vårat år. Då ska man bara vänta tills man själv fyller. Rätt roligt ändå. Hon fyller på skolstarten & jag på skolavslutningen. Kan ju tyvärr inte bjuda hene på krogen för jag kommer inte in där. Men jag kasnke ska köpa en liten present istället isåfall. Vet bara inte vad hon gillar, men ska försöka luska fram det, hehe :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0