Jahapp, då var det dags snart...



Detta var ju min skiss på mitt nya rum hur jag ska fixa det. Men vet ni vad? Nu ska min bror kanske flytta hemifrån, kommer ju bli skittråkigt att vara hemma själv på dagarna nu. Fan, men men jag har ju ändå längtat till den stunden har flyttar. Nu är den snart här & så ska han flytta till Oppeby. Ännu mer roligare, hade ju hoppats på typ nått ställe närmare min skola men nej då får han ett ställe på andra sidan stan ännu längre bort. Men skitsamma, det var ju inte det jag skulle skriva men.
Jag hade ju tänkt mig det nya rummet när jag köpt alla mina saker, men nu går det ju inte som planerat. Eftersom jag kommer få min brors rum kanske & den är ju bara hälften så stor. Så ja där sprack min plan iallafall. Så skit på allting där, får väl bara ta det som det kommer helt enkelt. Kan ju inte bli så mycket bättre än så. hahaha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0